La ruta dels chinos

Hola a tots!

Desprès de molt temps sesnse actualitzar el meu blog, Miquel Palau i Joan Salvatella tenen el plaer de presentar-vos "la ruta dels chinos".
Consistirà en anar provant una sèrie de restaurants xinesos, asiàtics o japonesos per Lleida per tal de fer una valoració sobre aquests.
Opinarem sobre els plats (gust, presentació, etc.), l'atenció que rebem del personal, el local , la relació calitat/preu i moltes sorpreses més.
El primer restaurant encara no l'hem triat però ja tenim una data per fer la primera crítica: el dissabte 20. Fins aviat!

3 comentaris:

Txaro ha dit...

jajajaj. em sembla una bona idea... projecte de crític gastronòmic!! quan acabeu amb els xinos podeu fer la dels restaurants no xinos (per la gent que no ens agrada el menjar xinès!)... jo me'n fiaré molt dels vostres consells!

Anims!! i bon profit!!

Unknown ha dit...

CLAR QUE SI!!!!! És una idea genial. Quan hagueu acabat ja diràs com ha quedat en ranking de chinos de Lleida!!
Podeu feu una col.lecció del que us regalin tmb!! (ai no, que als nois no us encolomen xorrades d'akelles... tot i que fa gràcia que te les donin :D , he de confessar que a mi m'agrada...)

Pos aixo, anims amb el blog!(jo ja l'he donat per mort...aver si el reanimo)

Anònim ha dit...

En dos palabras; im-presionante. Moltes felicitats, guapo! Nos vemos el lunes. Visca els restaruants xinesos!
A xupal·la!

hipermorbositat de pingüí.