Restaurant Xinès "Gran Món"



El 27 de Setembre, vam anar al restaurant xinès "Gran Món que es troba" a l'Avinguda de les Garrigues. Aquesta vegada erem només nosaltres dos, insistim en que si voleu venir ens teniu que enviar un correu!, tot va anar molt bé.


1er Plat

Juan: Vaig demanar "Arroz con curry". És un plat amb massa arròs... Al final te'n canses però no estava gens malament.

- Preu: 3'15 €.
- Valoració: 6'5. Hi havia massa arròs, encara que de sabor estaba bastant bo. Vaig trobar a faltar alguna cosa que el fes més gustós com per exemple: Una mica de pollastre o vedella.


Miquel: Tallarines fritos con Pollo. Tallarines...pollo...fritos...con... la veritat és que no esperaba cap sorpresa ni cap gran cosa pero...

- Preu: 3'45 €.
- Valoració: 7'5. Però que bons!!! Unes tallarines genials, els millors que he probat, el pollastre molt gustós, la pasta molt bona i un pel picant i les verdures genials. Molt recomanable!!

2on Plat

Miquel i Juan: Vam demanar dos plats de segon diferents però vam decidir compartirlos per a poder tastar-ho tot. No estaba gens malament el "Pato con bambú y setas chinas".

- Preu: 6'25 €.
- Valoració: 7'9. Era el plat més car que vam demanar i en el que tenien més espectatives. Sembla que no estavem equivocats del tot, estava bonísim!! Mai havia probat una cosa amb aquell sabor, encara que com veureu més endavant no va ser el millor plat de la nit.

Cerdo con verduras variadas
- Preu: 3'70 €.
- Valoració: 8. Molt i molt bo, el plat estava molt ben equilibrat de sabor i textura, gens farragós a diferència d'altres carns amb verdures que hem provat fins ara. La veritat és que ha passat una setmana des de que el vam provar i ... no tinc ni idea de per que li vam ficar un 8. XD

Postre

Juan: Vaig demanar, per probar alguna cosa nova, una macedonia china i...

- Preu: 3'05 €.
- Valoració: 5'5. Es increíble! Era només lychees amb les odioses "flesas chinas, muy güenas"! Casi li tiro pel cap al cambrer però m'ho vaig menjar igualmen.

Miquel:Rambután!!

- Preu: 2'65 €.
- Valoració: 6'5. Quan vaig llegir a la carta "Rambután" vaig pensar que ho havia de demanar, em vaig imaginar un goril·la caches vestit de militar, amb una cacho metralleta a les mans i "puro en boca"... Només eres lychees rellenes de pinya, tot de conserva, és clar. Decepció.

Valoració final:

Al final ens van deixar la botella de licor i ens van servir un xupito, tot i que a esquenes dels chinos ens vam enplenar els vasos quatre o cinc cops més! Jeje... al final ens van regalar... un vas de xupito.


- Atenció al client: 6.
- Local: 6'5.
- Presentació dels plats: 5.
- Extras: 7.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Falta la valoració final (el número)! Jajaja!

És molt divertit aquest blog. Podríeu ampliar-lo a altres restaurants, espectacles, tendes, mobiliari urbà...

Una abraçada!

Lliga urbana dels ciutadans honrats

Txaro ha dit...

osti tu quines remodelacions que heu fet al blog!!! això ja és extra-professional!!!... aquí deixes de llegir un parell de dies i quan tornes han canviat la casa! (bé, de fet això és molt xino... jeje).

ja m'explicareu el truquillo!

tx.

pd. marxo a xina al febrer... crec que m'haureu de fer una llista de què menjar i què no menjar!!